loading...
Ikank
عضویت

سلام دوست عزیز برای استفاده از تمامی امکانات سایت لطفا عضو شوید


و یا اگر عضو هستید وارد شوید

آخرین ارسال های انجمن
ایکانک بازدید : 29 پنجشنبه 06 خرداد 1395 نظرات (0)
Hamed-Mahzarnia-Bebakhsh

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد محضرنیا به نام ببخش با لینک مستقیم
دانلود آهنگ ببخش از حامد محضرنیا
ترانه و آهنگ: حامد محضرنیا , تنظیم: شهاب اکبری
آهنگ تیتراژ برنامه مردم چی میگن

دانلود آهنگ ببخش با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Hamed Mahzarnia – Bebakhsh

 

متن آهنگ حامد محضرنیا ببخش

ببخش واسه تو کاری نداره ببخش دستمو بگیر دوباره
ببین از چشام بارون میباره خدا
بازم گره کارمو وا کن بیا زندگیمو رو به راه کن
مثه همیشه به من نگاه کن خدا
ببخش واسه تو کاری نداره ببخش دستمو بگیر دوباره
ببین از چشام بارون میباره خدا
بازم گره کارمو وا کن بیا زندگیمو رو به راه کن
مثه همیشه به من نگاه کن خدا
♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا نام ببخش

♫♫♫♫♫♫
منه تنها و غریب تو لحظه های بی کسی
میدونم که آخرش خودت به دادم میرسی
منو از من میگیری میبری سمته خودت
اینقده حرف تو دلم هست که میخوام بگم بهت
ببخش واسه تو کاری نداره ببخش دستمو بگیر دوباره
ببین از چشام بارون میباره خدا
بازم گره کارمو وا کن بیا زندگیمو رو به راه کن
مثه همیشه به من نگاه کن خدا
ببخش واسه تو کاری نداره ببخش دستمو بگیر دوباره
ببین از چشام بارون میباره خدا
بازم گره کارمو وا کن بیا زندگیمو رو به راه کن
مثه همیشه به من نگاه کن خدا


لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای مشاهد بهتر از سرویس Mozilla Firefox استفاده کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا میخواهید ایکانک به کار خود ادامه دهد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 472
  • بازدید کلی : 5,910